دانلود مقاله ترجمه شده بررسی جبران سازی توان راکتیو در طراحی خطوط ریلی سریع السیر


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000200 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2000200
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
150 Kb
حجم فایل فارسی :
72 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بررسی جبران سازی توان راکتیو در طراحی خطوط ریلی سریع السیر

عنوان انگليسي

Study of Reactive Power Compensation for High Speed Railway Design

نویسنده/ناشر/نام مجله

Energy Procedia

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 13 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

ویژگی سیستم توزیع و ذخیره­ی قدرت خطوط ریلی سریع السیر معرفی شده است. در مقایسه­ با روش مرسوم جبران قدرت واکنش پذیری، یک طرح عملی و قابل تنظیم ارائه می­گردد. ما به منظور تنظیم قدرت واکنش پذیری خطوط ریلی سریع السیر، به ترتیب قدرت واکنش پذیری پست فیدر وتوان خط را جبران می­کنیم. طرح جبران سازی توان از طریق خط، اساساً وابسته به قرار دادن راکتور­های قابل تنظیم به جای راکتورهای ثابت است که به عنوان واسطه متمرکز شده و باعث افزایش توان در خط انتهای پست فیدر می­شوند.

فهرست مطالب
 

1-مقدمه

2-خواص سیستم قدرت خطوط ریلی

3-طرح جبران سازی توان راکتیو

1-3-بدون عملیات ابزارهای جبران سازی

2-3-روش جبران سازی توان خط

3-3-طرح جبران سازی برای پست فیدر

4-3-بدست آوردن توان از طریق ترانسفورماتور اصلی 10/110 کیلو ولت

5-3-جبران سازی برای بخش­ها و طول­های مختلف خطوط

4-تایید صحت روش

1-4-حالت دست به دست

2-4-آزمون میدان

5-بحث و نتیجه گیری

6-فهرست منابع

جبران قدرت واکنش پذیری خطوط ریلی سریع السیر توان از طریق خط اقتصادی قابل تنظیم :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The peculiarity of the high speed railway power supply and distribution system is introduced. With comparison of conventional reactive power compensation approach, an adjustable and feasible compensation scheme is proposed. In order to regulate the reactive power of the high speed railway flexibly, we compensate the reactive power of the feeder substation and the power through line respectively. The compensation scheme of the power through line relies mainly on setting fixed reactors distributed on it with adjustable reactors concentrated in the substation as subsidiary, and increasing the power factor of the end line of the feeder substation

Contents

1. Introduction

2. Properties of Railway Power System

3. Reactive Power Compensation Scheme

3.1. Without Compensating Devices Operation

3.2. Compensation Approach of the Power Through Line

3.3. Compensation Scheme for Feeder Substation

3.4. Acquire Power through 110/10kV Main Transformer

3.5. Compensation for Lines of Different Sections and Lengths

4. Correctness Verification of the Approach

4.1. Hand-in-hand Mode

4.2. Field Test

5. Conclusion

6. References

Keywords: Reactive power compensation High speed railway Power through line Economic Feasible
این برای گرایش های: مهندسی برق قدرت، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی برق با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی برق > مقاله های مهندسی برق و ترجمه فارسی آنها > بررسی جبران سازی توان راکتیو در طراحی خطوط ریلی سریع السیر
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید