دانلود پاورپوینت تحقیق مدیریت با عنوان نقش رهبری در برنامه‌های تحول سازمانی

این تحقیق رشته مدیریت به بررسی نقش رهبری در برنامه‌های تحول سازمانی، می پردازد. رهبري عبارتست از توانايي در اعمال نفوذ يا اثرگذاردن بر يك گروه در جهت تامين اهداف. امكان دارد اين اثرگذاري يك منبع و منشاء رسمي (سازماني) داشته باشد و يا توانايي اعمال نفوذ، از جايي خارج از سازمان بوجود آمده باشد. می توانید این تحقیق رشته مدیریت را به صورت پاورپوینت دانلود نمایید.
قیمت : 1,270,000 ریال
شناسه محصول : 2009746
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار: 1388
تعداد صفحات فارسي : 55
نوع فایل های ضمیمه : powerpoint
حجم فایل : 1 Mb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : پاورپوینت تحقیق مدیریت با عنوان نقش رهبری در برنامه‌های تحول سازمانی

چکیده

تعریف مدیریت و رهبری: مديريت فرايند بکارگيري موثر و کارآمد منابع مادي و انساني بر مبناي يک نظام ارزشي پذيرفته شده است که از طريق برنامه‌ريزي، سازماندهي، بسيج منابع و امکانات، هدايت و کنترل عمليات براي دستيابي به اهداف تعيين شده، صورت مي‌گيرد. رهبري عبارتست از توانايي در اعمال نفوذ يا اثرگذاردن بر يك گروه در جهت تامين اهداف. امكان دارد اين اثرگذاري يك منبع و منشاء رسمي (سازماني) داشته باشد و يا توانايي اعمال نفوذ، از جايي خارج از سازمان بوجود آمده باشد. می توانید این تحقیق رشته مدیریت را به صورت پاورپوینت دانلود نمایید.

اهداف تحول سازماني

·         بهبود كاركرد افراد، گروه‌ها و سازمان

·         انتقال روش و مهارت‌هاي ضروري كه اعضاي سازمان را قادر خواهد    ساخت، پيوسته كاركرد خود را بر اساس آن‌ها، بهبود دهند.

·         بهتر كردن عملكرد نيروي انساني

·         تغيير رفتار كاركنان و همسو ساختن آن‌ها با نيازهاي نو

·         هدف تغيير، سيستم است نه افراد، اگر چه افراد وسيله تغييرند.

·         بهتر كردن فرآيند كاري

·         ايجاد هماهنگي و سازگاري اجزاي سيستم (ساختار، استراتژي، فرهنگ و  فرايندها)

·         همساز كردن سازمان با نيازهاي محيطي

علائم نياز به تحول سازماني

·         بهره‌وري پايين

·         کيفيت نامطلوب خدمات

·         ساختار سازماني نامناسب

·         طراحي ضعيف وظايف

·         كم توجهي به خواسته‌هاي محيطي

·         اهداف نامشخص

·         تعارض بين افراد

·         تعارض بين گروه‌ها

·         عملكرد گروهي ضعيف 

·         روابط ضعيف با ذينفع

·         سبك‌هاي نامناسب رهبري

·         تعارض بين اهداف واحدها

·         روحيه ضعيف

چهار کليد براي بازکردن قفل تحول

كار تيمي: اجازه دهيد افراد مناسب با يكديگر كار كنند.

 آموزش: براي موفقيت، تيم را به طور مستمر آموزش دهيد.

 توانمندسازي: به انسان‌ها فرصت بدهيد تا فضاي رقابتي ايجاد كنند.

 پاداش‌ها: پرداخت‌ها و پاداش‌هاي تشويقي را به نتايج عملكرد گره بزنيد.

فهرست مطالب

·         تحول سازماني

·         تحول (transformation) سازماني يعني چه؟

·         سطوح تحول سازماني

·         اهداف تحول سازماني

·         تاريخچه تحول سازماني در ايران

·         تحول در چه چيزي؟

·         علل نياز به تحول سازماني

·         علائم نياز به تحول سازماني

·         مراحل ايجاد تحول سازماني

·         مقاومت در برابر تحول سازماني

·         رهبري

·         رهبري (Leadership) چيست؟

·         10 قابليت مهم براي رهبري موثر

·         رهبري و مديريت

·         رهبري و قدرت

·         رهبري و چشم‌انداز‌

·         رهبري و آرمان مشترك

·         رهبري و تحول سازماني

Keywords: رهبری مدیریت تحول سازمانی
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]

Skip Navigation Links