دانلود دیدگاه تئوریک تصمیم گیری - ارزش برنامه ریزی تجاری قبل از شروع

در این مقاله برنامه­ ریزی تجاری را از دیدگاه کارآفرین نوظهور تجزیه و تحلیل می­کنیم. ما ارزش برنامه­ ریزی تجاری را برای کارآفرین در جایی که باید تصمیم بگیرد که آیا برنامه ­ریزی کند یا خیر اندازه ­گیری می­کنیم و نتایج بحثمان را با مطالعات تجربی که عملکرد سازمان ها را بعد از ورود به بازار مقایسه می­کند، می­ سنجیم.
قیمت : رایگان
شناسه محصول : 2002851
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار: 2011
تعداد صفحات فارسي : 40
نوع فایل های ضمیمه : Word
حجم فایل : 128 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : دیدگاه تئوریک تصمیم گیری - ارزش برنامه ریزی تجاری قبل از شروع

چکیده


چکیده

در این مقاله برنامه­ ریزی تجاری را از دیدگاه کارآفرین نوظهور تجزیه و تحلیل می­کنیم. ما ارزش برنامه­ ریزی تجاری را برای کارآفرین در جایی که باید تصمیم بگیرد که آیا برنامه ­ریزی کند یا خیر اندازه ­گیری می­کنیم و نتایج بحثمان را با مطالعات تجربی که عملکرد سازمان ها را بعد از ورود به بازار مقایسه می­کند، می­ سنجیم. با کمک یک قالب کاری تئوریک تصمیم­ گیری رسمی نشان می­دهیم که ارزش برنامه­ ریزی از امکان ارزیابی اقدامات متناوب و قدرتمند شدن (توانا شدن) برای بهبود استراتژی ناشی می­شود.

قبل از ورود به بازار، علت اصلی ارزیابی، دنبال کردن ایده­ های تجاری بد است. نشان می­دهیم که چگونه ارزش برنامه ­ریزی در برابر کسب و کار مورد ملاحظه تعیین می­شود و چگونه به کیفیت برنامه ­ریزی بستگی دارد. مدل تئوریک ما، چندین کاربرد آماری و رفتاری را نتیجه داد که با ملاحظات (مشاهدات) تجربی آورده شده در ادبیات مقایسه می­کنیم. به ­خصوص نشان می­دهیم چگونه مدل تصمیم­گیری عقلائی­مان می تواند برای توضیح فرضیات مهم و مشاهدات متناقص که بحث برنامه ­ریزی تجاری را تقویت کرده ­اند، به ­کار گرفته شود.

Keywords: دانلود رایگان مقاله مدیریت بازرگانی
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]