دانلود پاورپوینت مدیریت با عنوان استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران

این تحقیق رشته مدیریت به بررسی استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحرانی می پردازد. براساس نظرات پیترسون و کلایر، مدیریت بحران تلاش نظام یافته توسط اعضای سازمان همراه با ذی نفعان خارج از سازمان، در جهت پیشگیری از بروز بحران ها و یا مدیریت اثر بخش بحران در زمان وقوع است. عوامل وگرایشات کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکار شما تا 2 سال آینده خواهند داشت کدامند؟ عوامل وروندهای کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکارتان تا 5 سال آینده خواهند داشت کدامند؟ چه نوع گرایشات بازاریابی وتوسعه ای را انتظار دارید که در 2 سال آینده شاهد باشید؟ می توانید این تحقیق رشته مدیریت را به صورت پاورپوینت دانلود نمایید.
قیمت : 1,305,000 ریال
شناسه محصول : 2009698
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار:
تعداد صفحات فارسي : 54
نوع فایل های ضمیمه : word
حجم فایل : 191 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : پاورپوینت مدیریت با عنوان استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران

چکیده

بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با محیط یا تعریفی از خصوصیت محیطی باشد که سازمان مجبور است به صورت مستمر از آن آگاهی داشته باشد. یک بحران سازمانی صرفا فاجعه ای نظیر رکود اقتصادی، سقوط یک هواپیما نیست که باعث خسارات شدید محیطی می شوند، بلکه می تواند دارای شکل هایی متنوع نظیر: بد نام شدن محصول، مخدوش شدن خدمات پشتیبانی، تحریم محصولات، اعتصاب، رشوه خواری، بلایای طبیعی در زمینه انهدام محصول، خرابی سیستم اطلاعات شرکت باشد. براساس نظرات پیترسون و کلایر، مدیریت بحران تلاش نظام یافته توسط اعضای سازمان همراه با ذی نفعان خارج از سازمان، در جهت پیشگیری از بروز بحران ها و یا مدیریت اثر بخش بحران در زمان وقوع است. می توانید این تحقیق رشته مدیریت را به صورت پاورپوینت دانلود نمایید.

طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز

1- بحران های فوری: این بحران های هیچ گونه علامت هشدار دهنده قبلی ندارند و سازمان نیز قادر به تحقیق و نیز برنامه ریزی برای دفع آنها نیستند.

2- بحران های تدریجی: این بحران ها به آهستگی ایجاد می شوند و می توان آنها را متوقف کرده و یا از طریق اقدامات سازمانی محدود ساخت.

3- بحران های ادامه دار: این بحران ها هفته ها، ماه ها، و یا حتی سال ها به طول می انجامند. استراتژی های مواجه شدن با این بحران ها در موقعیت های متفاوت، به فشار های زمانی، گستردگی کنترل و میزان عظیم بودن این وقایع بستگی دارد.

استراتژی های بازار

·         خارج شدن از بازارهای ضعیف وغیرمفید

·         متمرکز شدن در بازارهائی که شناسه (برند) شرکت قوی است.

·         خرید رقبای ضعیف وشراکت وهمکاری با دیگران

·         توجه به بازارجوانان یا بازارهای فعال

·         گرایش به بعضی از بازارهای خارجی

·         توجه به بازارهای دست دوم

·         حضور در بازارهای فعال ونوظهور و خارجی

مدیرت موانع وچالشها

·         حساس شدن به چالشها وموانع درون سازمانی

·         غلبه کردن بر روحیه ترسیدن وترساندن ونومیدی

·         خودداری از شتاب زدگی وهیجان زدگی

·         برطرف کردن روحیه بی تفاوتی، دیراندیشی ،صبر وانتظار، توجیه ومقایسه های نادرست

·         رسیدگی کردن ورفع عوامل ساختاری وابزاری

مدیریت مخارج

·         حساس شدن به مراکزو عوامل وعناصر هزینه

·         بازنگری بودجه ها

·         صرفه جوئی ودرست خرج کردن

·         جلوگیری از هزینه های جدید اضافی

·         نظارت وکنترل هزینه ها به طور دائم

·         کاهش هزینه های غیرضروری وسربار

·         آثار بلند مدت وکوتاه مدت مخارج وهزینه ها

در این تحقیق به بررسی مواردی که در زیر مطرح شده است می پردازیم.

·         مفهوم بحران

·         طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز

·         سوالات اساسی برای برخورد با بحران

·         اقدامات مهم

·         استراتژیهای بازاریابی

·         استراتژی های محصول

·         استراتژی قیمت

·         استراتژی ترویج

·         استراتژی توزیع

·         توصیه های دهگانه بازاریابی در بحران

·         چهار استراتژی بازاریابی برای غلبه بر بحران

·         مدیرت موانع وچالشها

·         مدیریت مخارج

·         مدیریت منابع

·         مدیریت منافع

 

 

Keywords: مدیریت بحران بازاریابی وفروش استراتژیهای بازاریابی مدیرت موانع مدیریت منابع
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]

Skip Navigation Links