دانلود هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سودآوری مشتری

این مقاله به جستجوي فرصت هایی به منظور بررسی سودآوري مشتري در هزینه یابی بر مبناي فعالیت در مطاله ای موردی برای پیاده سازی یک ABC واقعی در یک شرکت کوچک تجاري می پردازد. اگرچه ABC به طور گسترده ای در شرکت های سرتاسر جهان پیاده سازی شده است ولی اکثر گزارشاتی که پیاده سازی های ABC را مورد توجه قرار داده اند
قیمت : رایگان
شناسه محصول : 2002898
نویسنده/ناشر/نام مجله : Cost Management
سال انتشار: 2007
تعداد صفحات فارسي : 13
نوع فایل های ضمیمه : PDF
حجم فایل : 1 Mb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سودآوری مشتری

چکیده

چکیده

این مقاله به جستجوي فرصت هایی به منظور بررسی سودآوري مشتري در هزینه یابی بر مبناي فعالیت در مطاله ای موردی برای پیاده سازی یک ABC واقعی در یک شرکت کوچک تجاري می پردازد.  اگرچه ABC به طور گسترده ای در شرکت های سرتاسر جهان پیاده سازی شده است ولی اکثر گزارشاتی که پیاده سازی های ABC را مورد توجه قرار داده اند، در مورد اینکه چگونه رویکرد ABC می تواند برای تجزیه و  تحلیل سود آوري مشتري مورد استفاده قرار گیرد، حرفی به میان نیاورده اند. نه تمامی مشتریان، مشتریان خوبی هستند و نه تمامی درآمدها، درآمدهایی خوب. بهترین مشتري شرکت می تواند عملاً مشتري اي باشد که بیشترین ضرر را ایجاد می کند، هنگامی که یک مشتري با شرح حال ضعیف ممکن است یک منبع قوي پول نقد(سود سهام) شرکت باشد.



Keywords: سودآوری مشتری
این برای گرایش های: حسابداری، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازرگانی،مدیریت مالی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]