ترجمه مقاله The explicit and implicit impact of sport sponsorship را از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان دانلود کنید.

قیمت : 130,000 ریال شناسه محصول : 2007598 کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com

عنوان فارسي : تأثیر آشکار و ضمنی حمایت مالی در ورزش

این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]

چکیده

حمایت مالی یکی از مؤثرترین ابزارهای ارتباطی بازاریابی است و در پژوهش‌های بازاریابی مورد تحلیل گسترده‌ای قرار گرفته است. این مطالعه روی ترکیب روش‌های ارزیابی آشکار و ضمنی در مورد مجموعه‌ی مشخصی از حامیان مالی اصلی رویدادهای ورزشی بزرگ متمرکز شده تا اثربخشی فعالیت‌های حمایت مالی را تعیین کند. طبق نتایج به دست آمده ادراک برند تقویت شده روی حمایت مالی از ورزش براساس پردازش اطلاعات آشکار و ضمنی نقش دارد.

1-مقدمه

حمایت مالی یکی از اثربخش‌ترین ابزارها در روابط بازاریابی یکپارچه است؛ هزینه‌های جهانی حمایت مالی تا 5.1 درصد رشد یافته و به 4.6 میلیارد دلار ایالات متحده در سال 2011 رسیده و انتظار می‌رود که تا سال 2012، 4.9 درصد افزایش یافته و به 51 میلیارد دلار برسد (IEG، www.sponsorship,com) .

حمایت مالی ورزشی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در بازار حمایت مالی همچون بازی‌های المپیک یا جام جهانی فیفا است که میلیون‌ها تماشاگر را از سرتاسر جهان به خود جلب کرده و برای شرکت‌های برند مدار یا مدیران برند که به دنبال ایفای نقش در این رویدادها هستند تا از حمایت مالی خودشان کسب سود نمایند، بسیار ارزشمند است....

بازاریابی :کلمات کلیدی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Marketing Review
سال انتشار:
2013
تعداد صفحات انگليسي :
13
تعداد صفحات فارسي :
20
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
حجم فایل انگلیسی :
693 Kb
حجم فایل فارسی :
573 کیلو بایت
 مقاله تربيت بدنی و علوم ورزشی با ترجمه

عنوان انگليسي : The explicit and implicit impact of sport sponsorship

چکیده انگلیسی مشاهده چکیده فارسی

Abstract

Sponsorship is considered to be one of the most effective marketing communication tools and has been extensively analyzed in marketing research. The study presented here focuses on a combination of explicit and implicit measurement methods with regard to a set of selected main sponsors of a major sporting event to assess the effectiveness of sponsoring activities. The results suggest an enhanced brand perception impact of sport sponsorship based on explicit and implicit information processing

Keywords: Sponsorship marketing
ترجمه متون تخصصی
ترجمه انگلیسی به فارسی
ترجمه فارسی به انگلیسی
ارسال سفارش ترجمه جدید

ترجمه متون تخصصی کلیه رشته های دانشگاهی یکی دیگر از خدمات تخصصی پورتال پویان می باشد.
ویرایش مقالات انگلیسی
ویرایش مقاله ISI
ارسال سفارش ویرایش مقاله جدید

ویرایش مقاله انگلیسی و برطرف کردن اشکالات مربوط به زبان انگلیسی مقاله ازجمله اشتباهات گرامری یکی دیگر از خدمات پورتال پویان می باشد.
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید
آگهی و نیازمندی تخصصی
دعوت به همکاری
تماس با ما
ستارخان - خیابان دهقان - کوچه پارسائیان - پلاک 32 - واحد 7
البرز - نظرآباد - میدان شهدا - خیابان شهدای شمالی - کتاب فروشی پیام نور - روبروری کوچه شهید ترکیان
02144271488
02645366417
09124893953
09124390688
09212827886
info[at]daneshgahi.com