دانلود مقاله ترجمه شده رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی : نقش تعدیل کننده دانش و قیمت گذاری


چطور این مقاله علوم اقتصادی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002352 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم اقتصادی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2002352
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
277 Kb
حجم فایل فارسی :
136 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
word+pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی : نقش تعدیل کننده دانش و قیمت گذاری

عنوان انگليسي

Moslem Community Behavior in The Conduct of Islamic Bank: The Moderation Role of Knowledge and Pricing

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 11 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 
چکیده

هدف این مطالعه در  تعیین عواملی است  که رفتار جامعه مسلمان را در کاربرد خدمات بانکداری اسلامی در Surakarta تحت تاثیر قرار میدهند . جمع آوری داده ها از طریق توزیع پرسشنامه انجام میشود . در مجموع ، 220 پرسشنامه توزیع شد و 198 پرسشنامه برگردادنده  شد (نسبت  بازگشت 90٪). تجزیه و تحلیل ها با استفاده از روش سلسله مراتب رگرسیون انجام شد. نتایج استنباطی تجزیه و تحلیل نشان داد که نگرش اثر  قابل توجهی دارد  . نفوذ اجتماعی در مراحل اولیه بررسی بسیار مهم است، اما در مرحله بعد همانند  قیمت گذاری و دانش از بین میرود . هر دو متغیرها به عنوان اعتدال در نظر گرفته میشوند که نمی توانند رابطه بین نگرش ها و تأثیرات اجتماعی را با هدف کاربرد  بانک های اسلامی بیان کنند . متغیر دانش یک متغیر قابل توجهی در تحت تاثیر قرار دادن استفاده از بانک های اسلامی، به  منظور جایگزین نفوذ اجتماعی به عنوان متغیر مستقل میباشد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2- توسعه فرضیه

1-2-نگرش

2-2-نفوذ اجتماعی

3-2- هدف رفتار

4-2- دانش

5-2- قیمت گذاری

3- روش تحقیق

1-3-جمعیت و نمونه

2-3- ابزار تحقیق

3-3- بررسی

4- نتایج

5- نتیجه

6- مفاهیم نظری

7- مفاهیم مدیریتی

8- محدودیت ها و توصیه ها

1-مقدمه

در سال های اخیر، بانکداری اسلامی اندونزی نام "سریعترین صنعت در حال رشد" را به خود اختصاص داده است . مجموع دارایی های بانک های اسلامی قادر بوده که ​​رشد متوسط 36.2٪ درصدی را بطور سالانه  در 5 سال گذشته دارا باشد که  ، رشدی بالاتر از صنعت مالی اسلامی جهانی است که  در محدوده 15-20٪ است . متاسفانه، بخشی از بانکداری اسلامی به کل دارایی بالغ بر  Rp.104 تریلیون را که تنها 3.39 درصد از کل دارایی های بانکی ملی است  به دست آورد. این بدان معنا است که مشارکت عمومی در توسعه بانکداری اسلامی هنوز هم بسیار اندک است. این بسیار نگران کننده است، با توجه به این که نزدیک به 90٪ از جمعیت اندونزی متشکل از 237.6 میلیون نفرند که  در حال حاضر مسلمان هستند. چرا که اکثریت مردم مسلمان اندونزی علاقه کمتری به استفاده از خدمات بانکداری اسلامی دارند ؟ این مطالعه بدنبال یافتن  پاسخی برای این سوال است . مشارکت جامعه در استفاده از خدمات بانکی شریعت شامل نگرش ها، فرآیند تصمیم گیری و رفتاراست . تحقیقات زیادی  بر نگرش و رفتارصورت گرفته  که دسترسی به بانکداری شریعت را ممکن ساخته است . تحقیقی که توسط 300 دانشجوی کارشناسی ارشد در سه دانشگاه در در valley KLANG، یعنی دانشگاه اسلامی بین المللی مالزی ، دانشگاه Teknologi MARA و دانشگاه پوترای مالزی صورت گرفته ، نشان داد که نگرش و تاثیر اجتماعی یک ساختار معتبر در توضیح پذیرش فردی محصولات مالی اسلامی است. در اوائل ، این مطالعه نشان داد  مشتریانی که  بانک های اسلامی را انتخاب میکنند نه تنها تحت تاثیر مذهب بلکه تحت تاثیر قیمت گذاری محصولات بانکداری اسلامی قرار نمی گیرند .....

خدمات بانکداری اسلامی دانش و قیمت گذاری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی



Abstarct

This study aims to determine the factors that influence the behavior of muslim community to use the Islamic banking services in Surakarta. Data collection was done by distributing questionnaires. A total of 220 questionnaires were distributed and the total of 198 questionnaires were returned (return rate 90%). Analyses were performed with hierarchical regression method. The results of inferential analyzes showed that attitude shows a very significant influence only. Social influence is significant in the early stages of testing, but it lost at a later stage, as well as the price and knowledge included. Both variables are taken as moderation couldn’t explain the relationship between attitudes and social influences on intention to use the Islamic banks. Knowledge variable became a significant variable in influencing intention to use Islamic banks, to replace the social influence as independent variable


Contents

1. Introduction

2. Hypotheses Development

2.1. Attitude

2.2. Social Influence

2.3. Behavior Intention

2.4. Knowledge

2.5. Pricing

3. Research Method

3.1. Population and Sample

3.2. Research Instrument

3.3. Analysis

4. Results

5. Conclusion

6. Theoretical implications

7. Managerial implications

8. Limitations and Recommendations 

Keywords: attitudes knowledge intentions Moslems community Islamic banks
این برای گرایش های: مدیریت امور بانکی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: اقتصاد پول و بانکداری، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: حسابداری، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله علوم اقتصادی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی : نقش تعدیل کننده دانش و قیمت گذاری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید