دانلود مقاله ترجمه شده فرآیندهای بحرانی مدیریت دانش: رویکردی به سمت ایجاد ارزش مشتری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007618 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
855,000 ریال
شناسه محصول :
2007618
سال انتشار:
2017
حجم فایل انگلیسی :
414 Kb
حجم فایل فارسی :
102 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

فرآیندهای بحرانی مدیریت دانش: رویکردی به سمت ایجاد ارزش مشتری

عنوان انگليسي

Critical processes of knowledge management: An approach toward the creation of customer value

نویسنده/ناشر/نام مجله

European Research on Management and Business Economics

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 19 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

هدف این مقاله مشارکت در گزارشات بوسیله شناسایی و تجزیه و تحلیل ترکیبات ممکن بین فرآیند های حیاتی مدیریت دانش ( ظرفیت جذب، انتقال دانش و کاربرد دانش) است که منجر به ایجاد ارزش بالاتری برای مشتری می شود. سوال اصلی این پژوهش این است که : با توجه به این موضوع که مشتریان روز به روز خواستار ارزش بیشتر برای خودشان هستند (یعنی نیاز دارند که ارزش بیشتری به آنها قائل شد)، سازمان چگونه می تواند با استفاده از فرآیندهای مدیریت دانش خود و ترکیبی از آنها، این ارزش بیشتر را در مشتریان خود ایجاد کند؟ ما پیشنهاد می کنیم که ترکیبی از سه فرآیند مدیریت دانش، یک قابلیت پویا یا یک مرتبه ای بالاتر از ارزش برتر را می تواند برای مشتریان ایجاد کند.

1-مقدمه

در سالهای اخیر با آشفتگی بالای محیطی، به طور کلی شرکت ها و سازمان ها باید توجه خاصی به آن استراتژی ها و فرایند های مدیریتی داشته باشند که احتمال بالاتر را در دستیابی به موفقیت برای آنها به همراه دارد و به آنها در دستیابی به مزیت های رقابتی پایدار در زمان کمک می کند. مشتری بر ارزشی تمرکز می کند که سازمان ها قادر هستند تا به او در زمینه دستیابی به مولفه های کلیدی مانند مزیت رقابتی ارائه دهند.

بنابر این، هدف این پژوهش، توسعه مدلی است که  باعث درک بهتر این موضوع می شود که چگونه شرکت می تواند ارزش بالاتری را به مشتریان از طریق فرآیند های مدیریت دانش ( KM) ارائه دهد. به طور خاص، سوال تحقیق در این راستا به صورت زیر ارائه شده است: با توجه به اینکه مشتریان هر روز ارزش بالاتری را تقاضا می کنند، سازمان ها چگونه می توانند ارزش های بالاتر را بر مبنای فرآیند های مدیریت دانش برای مشتریان فراهم کنند و یا آنها را با یکدیگر ترکیب کنند؟

مدیریت دانش فرآیندهای مدیریت دانش ارزش مشتری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The aim of this article is to contribute to the literature by identifying and analyzing possible combinations between critical knowledge management processes (absorptive capacity, knowledge transfer and knowledge application), which will result in the creation of superior customer value. The main research question this work addresses is: given that customers are demanding each day a greater value, how can organizations create more value to customers from their knowledge management processes and the combination of them? We propose that the combination of the three knowledge management processes builds a dynamic or higher-order capability that results in the creation of superior value for customers

Keywords: Dynamic capability Knowledge management Knowledge management processes
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > فرآیندهای بحرانی مدیریت دانش: رویکردی به سمت ایجاد ارزش مشتری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید