دانلود مقاله ترجمه شده تطبیق دهنده و غیرتطبیق دهنده های تجارت الکترونیک بین بنگاهی در سنگاپور


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007585 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
820,000 ریال
شناسه محصول :
2007585
سال انتشار:
2004
حجم فایل انگلیسی :
154 Kb
حجم فایل فارسی :
601 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تطبیق دهنده و غیرتطبیق دهنده های تجارت الکترونیک بین بنگاهی در سنگاپور

عنوان انگليسي

Adopters and non-adopters of business-to-business electronic commerce in Singapore

نویسنده/ناشر/نام مجله

Information & Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 14 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 28 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

اگرچه تاکنون تحقیقات زیادی در مورد تجارت الکترونیک(E-Commerce) بین بنگاهی (B2B) انجام شده ولی بیشتر آنها فقط بر روی کشورهای آمریکا و اروپایی تمرکز کرده‏اند و در حال حاضر مطالعات کمی در مورد تجارت الکترونیک B2B کشورهای آسیایی وجود دارد. در این تحقیق ما تلاش می‏کنیم که تجارت الکترونیک B2B مبتنی بر وب را در سنگاپور- جزیره ‏ای که در650km2 جنوب شرق آسیا قرار دارد، مورد بررسی قرار دهیم. داده ‏های 108 شرکت با استفاده از پرسشنامه‏ های ارسال شده به شبکه پست جمع آوری شدند که نشان می‏دهند 52.8 % شرکتها تجارت الکترونیک B2B را پذیرفته‏ اند، از میان این شرکتها، دو سوم آنها دارای یک برنامه رسمی و تاسک فورس یا نیروی اجرای عملیات برای توسعه تجارت الکترونیک B2B بودند. برنامه‏ های کاربردی مشتری مدار در میان شرکتها بیشتر از برنامه های مربوط به عرضه کننده کالا متداول بود. در مسائل مربوط به پذیرش تجارت الکترونیک B2B مقوله ‏هایی مانند سختی در اندازه‏گ یری منافع، ترس از دستیابی مشتریان و عرضه کنندگان به سیستمهای شرکت و عدم وجود زمان کافی برای کارکنان جهت توسعه مهارتهای جدید در تجارت الکترونیک نیز در نظر گرفته شد. در پایان پیامدهای مربوط به نتایج مورد بحث قرار می‏گیرند.

1-مقدمه

اصطلاح تجارت الکترونیک از چند سال پیش متداول گردید زمانی که شرکتها شروع به درک نقش اینترنت به عنوان محیط قدرتمند برای انجام تجارت نمودند. محققان عقیده دارند که تجارت الکترونیک در اینترنت برخلاف خرید و فروش معمولی سنتی مستلزم خرید و فروش های قبلی و بعد مانند تبلیغات، حفظ و افزایش روابط تجاری است. کلا تجارت الکترونیک به معنی استفاده از وسایل الکترونیک برای تسریع مبادلات تجاری، بهبود کارایی در فرایندهای تجاری درون و سرتاسر سازمان می‏باشد....

تجارت الکترونیک بین بنگاهی تجارت الکترونیک :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 

Abstract

Although there has been an increase in research studies of business-to-business (B2B) electronic commence (e-commerce), most studies were carried out in the United States or Europe. There are very limited studies on B2B e-commerce in the Asian context. Our effort examined Web-based B2B e-commerce initiatives in Singapore, an island of 650 km2 in South–East Asia. Data were collected from 108 firms using a mail survey, which showed that 52.8% firms have adopted B2B e-commerce; of these, two-third had a formal plan and/or task force for B2B e-commerce deployment. Customer-related applications were generally more common than supplier-related applications. Problems in B2B e-commerce adoption included the difficulty of measuring benefits, fear of granting suppliers and customers access to corporate systems and insufficient time for staff to develop new skills in e-commerce. Implications of the results are discussed

Keywords: B2B Business-to-business e-commerce Singapore E-business Electronic commerce
این برای گرایش های: مدیریت فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > تطبیق دهنده و غیرتطبیق دهنده های تجارت الکترونیک بین بنگاهی در سنگاپور
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید