دانلود مقاله ترجمه شده ارزش های اسلامی‌ و رفتار مذاکره کننده


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007584 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2007584
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
138 Kb
حجم فایل فارسی :
56 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ارزش های اسلامی‌ و رفتار مذاکره کننده

عنوان انگليسي

Islamic values and negotiator behavior

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 14 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 25 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف- هدف از این مطالعه بررسی آن است که آیا و چگونه ارزشهای اسلامی‌نهادینه مذاکره کنندگان کسب و کار بعنوان مسلمان  بر روی رویکرد آنها در فرآیند مذاکره و رفتار مذاکره ای شان تاثیر می‌گذارد.

طراحی/ روش شناسی/ رویکرد- این مطالعه بر اساس یک رویکرد کیفی- تفسیری می‌باشد. داده‌ها از مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته گرفته شده اند. شرکت کنندگان مدیرانی بودند که نقش آنها بعنوان مذاکره کننده، بخش مهمی‌از شغل آنها به شمار میامد.

یافته‌ها- برای مذاکره کنندگان  مسلمان، استفاده از دانش با یک ضروریت اخلاقی همراه است که صادق باشند و در مقابل استفاده از دانش، پاسخگو باشند. خصوصیات درستی، شفافیت، اعتماد، صداقت، انصاف، آرامش، احترام، درنظر گرفتن خروجی‌های مذاکره برای طرف مقابل، مهمترین ملاحظات مذاکره کنندگان  مسلمان را تشکیل میدهند.

محدودیت های تحقیق- مفاهیم- تمامی‌شرکت کنندگان در تحقیق از یک کشور مسلمان بوده اند. داده‌های تجربی از پاسخ دهندگان غیرعرب مسلمان جمع آوری شده اند که میتواند افقهای بیشتری به سوی اینکه چگونه اعتقادات مذهبی رفتار مذاکره کنندگان را شکل میدهد، بگشاید.

مفاهیم عملی- شرکت کنندگان بین المللی درگیر در مذاکرات چندفرهنگی در حیطه عرب، بایستی الگوهای رفتاری طرف مقابل و استثناهایی که با ایمان اسلامی‌شکل میگیرد را در نظر بگیرند. در نظر گرفتن اینکه چه برای یک مذاکره کننده  مسلمان مهم است، سودآوری یک تجربه مذاکره مثبت را افزایش میدهد که همانا رسیدن به اهداف مذاکره است.

خاستگاه- ارزش ها- تحقیق و مطالعه با درنظرگرفتن لزوم گسترش دانش در خصوص نقش و افق فرهنگی و تاثیر اعتقادات مذهبی طرف مقابل مذاکره صورت پذیرفته است.

1-مقدمه

نوآوری در مدیریت که به عنوان" امتحان فرآیند، ساختار و یا تکنیک مدیریتی که در زمینه هنر جدید باشد و به اهداف سازمانی منجر شود" دیدگاه های متفاوتی دارد. این تحقیق اکتشافی بر نوآوری در مدیریت با تاکید بر نیاز به گسترش دانش ما در خصوص دیدگاه های فرهنگی در نوآوری در مدیریت انجام شده است.

با استفاده از رویکرد تفسیری کیفی، ما گرایش مذاکره کنندگان در عرب خاورمیانه از منظر اعتقادات مذهبی شان سنجیدیم. روز به روز آگاهی بیشتری در کلیه مقاطع دانشگاهی نسبت به مذهب بعنوان بعد نادیده گرفته شده تحقیقات علمی‌جوامع که در آن فرهنگها در مقابل هم قرار میگیرند ایجاد میگردد و این آگاهی باعث مناظرات علمی‌ در این خصوص شده است....

مدیریت اسلامی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 

Abstract

Purpose: The purpose of this study is to examine whether and how the fundamental Islamic values of Arab Muslim business negotiators influence their views of the negotiation process and negotiation behavior

Design/methodology/approach: The study is based on an interpretive qualitative approach. The data were obtained by semi-structured interviews. The participants were managers whose role entails negotiations as an essential component of their job

Findings: For Arab Muslim negotiators, the use of knowledge is associated with a moral imperative of being truthful and using knowledge responsibly. The virtues of honesty, transparency, trust, integrity, fairness, peace, respect and concern for the counterpart’s negotiation outcomes emerged as important considerations for Arab Muslim negotiators

Research limitations/implications: All the research participants were from an Arab Islamic country. Empirical data obtained from non-Arab Islamic respondents can provide further insights into how religious beliefs shape negotiation behavior of Muslim negotiators

Practical implications: The international negotiation practitioners involved in cross-cultural negotiations in the Arabian Gulf should consider their counterpart’s behavioral patterns and expectations shaped by the Islamic faith. Appreciating what matters to an Arab Muslim negotiator will increase the probability of a positive negotiation experience and the likelihood of attaining negotiation goals

Originality/value: The study contributes to the literature on innovative management practices by emphasizing the need to broaden the knowledge of a cultural perspective of management innovation. Innovative interventions in intercultural negotiations should include a consideration of the counterparts’ religious beliefs in both intra- and inter-firm bargaining situations

Keywords: Religion Negotiation Islam Spirituality Arab Muslim
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید