دانلود مقاله ترجمه شده به کارگیری اصول بازاریابی در زمینه خدمات پزشکی – یک چالش اخلاقی؟


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004972 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2004972
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
5 Mb
حجم فایل فارسی :
211 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

به کارگیری اصول بازاریابی در زمینه خدمات پزشکی – یک چالش اخلاقی؟

عنوان انگليسي

Applying Marketing Principles in the field of Medical Services –an Ethical Challenge

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia Economics and Finance

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

این مقاله به روشی دقیق و ترکیبی به دنبال بحث اساسی درباره دو راستای تحقیقاتی است که عبارتند از: ادراکات پزشکان درباره استفاده از اصول بازاریابی در فعالیت های روزانه تا چه اندازه با اخلاق حرفه ای آنها در تضاد است و چگونه می توان با ادغام و یکپارچه سازی اصول بازاریابی در پزشکی به صورتی سازگار، رابطه بیمار-پزشک را مدلسازی کرد. نویسندگان با مرور ادبیات تحقیق و تحقیقات کیفی انجام شده بر روی مطب های دندان پزشکی بخارست، چندین نتیجه گیری و پیشنهاد ارائه می دهند. تحقیق نشان می دهد که پزشکان به کار خود به عنوان یک عمل پزشکی فراتر از مرزهای تجاری نگاه می کنند. از این نقطه نظر، استفاده از بازاریابی در کارهای پزشکی، چالشی برای بازاریابان است و این امر لزوم تاکید بر اجزای خاص بازاریابی اجتماعی در توسعه استراتژی های بازاریابی پزشکی را به وجود می آورد.

1-مقدمه

به کارگیری اصول بازاریابی در خدمات پزشکی، از نقطه نظر بهینه سازی روابط پرسنل پزشکی- بیمار، یک چالش دائمی ایجاد می کند. این فرایند بهینه سازی نه تنها شامل بیشینه سازی رضایت بیمار از نظر توسعه کارایی است بلکه دستیابی به اهداف خاص ابعاد اجتماعی فعالیت های پزشکی را نیز در بر می گیرد. از این دیدگاه، روشی که به واسطه آن پزشکان برای ارائه خدمات با کیفیت تر برانگیخته می شوند، راه حلی است برای کل فرایند.....

بازاریابی پزشکی اصول اخلاقی تبلیغات مستقیم به مصرف کننده :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Article propose in a synthetic and punctual manner, a debate fundamentally aimed on two research directions: to what extent the perception of doctors towards the use of marketing principles in the daily activities is in contradiction with their professional ethics and how it can be modelled the doctor-patient relationship by consistently integrating the principles of marketing in medical work. Authors propose a number of conclusions and suggestions from both scientific literature review and a qualitative research conducted on doctors in Bucharest dental offices. The research suggests that, fundamentally, doctors perceive their work as performing a medical act that exceeds the boundaries of a purely commercial prestation. From this point of view, the use of marketing mix in medical work is a challenge for marketers, being necessary emphasizing the specific social marketing component in the development of medical marketing strategies

Keywords: medical marketing; ethics; direct to consumer promotion
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > به کارگیری اصول بازاریابی در زمینه خدمات پزشکی – یک چالش اخلاقی؟
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید