دانلود مقاله ترجمه شده تاثیرات وابسته به آموزش - علاقمندی دانش آموزان و عملکرد یادگیری


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000737 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
695,000 ریال
شناسه محصول :
2000737
سال انتشار:
2007
حجم فایل انگلیسی :
0 Kb
حجم فایل فارسی :
نوع فایل های ضمیمه :
PDF+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیرات وابسته به آموزش - علاقمندی دانش آموزان و عملکرد یادگیری

عنوان انگليسي

Pedagogical affect, student interest, and learning performance

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

بهره برداری از نمونه بیش از 1000 دانش آموز –این مطالعه نشان می دهد که یادگیری دانش آموزان مستقیما به علاقمندی آنها – تاثیرات آموزشی و  عملکرد یادگیری و به تعامل معلم – دانش آموز – واکنش معلم – سازمان دهی دوره – علاقمندی /نگرانی معلم و عملکرد فراگیری دانش آموز بستگی دارد.  علاقمندی /نگرانی با تاثیر گذاری بر عملکرد فراگیری به علائق دانش آموز تاثیر می گذارد. نتایج آن توصیه هایی برای مدارس ، مدیران دپارتمان و مدیران دانشگاه بدست می دهد.

مقدمه 
فراگیرندگان نقش اساسی در شکل دادن ماهیت شخصی دانش آموزان با انگیزش پیشرفت آنها در اعضای فعال اجتماع بازی می کند( ویلمسه ات ال 2005) از طریق عملکرد آموزش  ˛ معلمان انتظار دارند تا مجموعه گسترده ای از دانش را به یادگیرندگان منتقل کنند. معلمان و دانش آموزان باید با یکدیگر کارکنند و خودشان را به مرحله فراگیری و اهداف مدارس وقف نمایند. مدارسی که دیدگاه آشکار اهداف آموزش و فراگیری دارند دانش آموزان و معلمان را خلاق تر می نمایند.(سیلینز  و مالفورد 2004)...

تاثیرات آموزشی عملکرد یادگیری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Using a sample of more than 1000 students, this study reveals that students’ perceived learning depends directly on their interest, pedagogical affect, and their learning performance and indirectly on the student–instructor interaction, the instructor's responsiveness, course organization, the instructor's likeability/concern, and the student's learning performance. Likeability/concern indirectly affects student interest by influencing learning performance. The results yield recommendations for schools, department heads, and university administrators

Keywords: pedagogical affect learning performance
این برای گرایش های: تکنولوژی آموزشی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله علوم تربيتی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > علوم تربيتی > مقاله های علوم تربيتی و ترجمه فارسی آنها > تاثیرات وابسته به آموزش - علاقمندی دانش آموزان و عملکرد یادگیری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید