دانلود مقاله ترجمه شده فرصت ها و مشکلات: بازاریابی الکترونیکی بین المللی


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000513 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2000513
سال انتشار:
2005
حجم فایل انگلیسی :
134 Kb
حجم فایل فارسی :
48 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
PDF+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

فرصت ها و مشکلات: بازاریابی الکترونیکی بین المللی

عنوان انگليسي

International e-marketing: opportunities and issues

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Marketing Review

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 19 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

هدف – بازرگانی الکترونیکی در سطحی قابل توجه در حال رشد بوده و بر مشتری و رفتارهای بازار تجاری تاثیر شگرف دارد. در نتیجه در غالب شرکتها رویکردهای بازاریابی الکترونیکی برای وب شروع به توسعه نموده است . هرچند  ، تحول و سمت گیری استراتژیک رویکردهای بازاریابی الکترونیکی در محیط های بین المللی مورد مباحثه قرار نگرفته و در این مقاله مورد توجه است.

 
طرح ریزی /روش شناسی / رویکرد – در این مقاله، نویسندگان دو مشکل را بر پایه  مطالب موجود و تحقیق سابق مادر این حیطه  مورد بررسی قرار می دهند.نویسندگان بازاریابی الکترونیکی را در بافت بین الملل مورد مباحثه قرارداده و چهار چوبی را ایجاد می کنند که به محققان و مدیران درک تاثیر سطح کشور بر رویکرد های بازاریابی الکترونیکی را  فراهم می آورد. در مقاله رویکردهای بازاریابی الکترونیکی بر پایه زیر  ساخت کشور ها و توسعه موسسات بازاریابی پیشنهاد شده است.
یافته ها – به این مطلب پی برده اند که رویکردهای بازاریابی الکترونیکی بین المللی تغییرات اساسی نموده  و به طور پیاپی تفکر بازاریابی و رویه ها در بازارهای بین الملل را تغییر می دهد. مقاله گویای آن است که بازارهای الکترونیک تشابه اندکی با بازارهای امروزی دارد.
محدودیت های تحقیقاتی /کاربردها –  در مقاله به تحقیقات روش شناسی  ، مفهومی اضافی مورد نیاز در این حیطه، اشاره دارد. پیشنهاداتی که جهت گیری تحقیقات آتی را فراهم می آورد، برگرفته می شود.   
کاربردهای عملی – شرکتها الزاما باید محیط های بین المللی خود را  بهتر کنترل کنند تا انواع رویکردهای لازم برای پیگیری را تعیین نمایند. رویکردهای پیشنهادی رویکردهای فی البداهه ، رقم سازی ، غیر تداخلی ، گروههای خرید و زیر ساختهای متناوب ، رویکردهای بازاریابی الکترونیکی شرکت مبنا و مبادله بین شرکتها.
ابتکار/ ارزش ها – در این مقاله برای نخستین بار تلاش شده است تا به بررسی رابطه بین زیر ساخت کشور ، موسسات بازاریابی و رویکردهای بازاریابی الکترونیکی مناسب بپردازد.     

مقدمه

رویکردهای بازاریابی الکترونیکی در بردارنده بهره گیری از ارتباط فزاینده موجود و شبکه های اطلاعاتی  برای بیان ارتباط   یکپارچه و شخصی بین شرکت و مشتریان برای ایجاد ارزش در ورای شبکه ها  قدیمی است .(واتسون ات آل سال 2002)  فرصت های بازاریابی الکترونیکی طبق آنچه این مشکل خاص موید آن است ، گسترده است. هرچند به منظور درک فرصتها و مسائل مواجهه شده در بازاریابی الکترونیکی،به بررسی تحول رویه های بازاریابی می پردازیم . در دوران کشاورزی و  اخیرا  حتی در کشورهای درحال توسعه ، مصرف کنندگان و محصولات خریداری شده تجاری نزدیک به محل  طبیعی آنها با نیازهایشان مطابقت یافته است ...

بازاریابی بین الملل تجارت الکترونیک :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Purpose – E-marketing is growing at a dramatic pace and is significantly impacting customer and business market behaviors. As a result, most firms have started developing e-marketing strategies for the web. However, the evolution and strategic direction of e-marketing strategies in international environments has not been discussed and is the focus of this paper

Design/methodology/approach – In this paper, the authors examine two issues based on extant literature and our previous research in this area. The authors discuss e-marketing in an international context and develop a framework that will allow researchers and managers to understand the impact of country level effects on e-marketing strategies. The paper proposes that the evolution of e-marketing strategies is based on the countries infrastructure and marketing institutional development

Findings – It is found that international e-marketing strategies are fundamentally changing, and will continue to change, marketing thought and practice in international markets. The paper suggests that the e-markets of tomorrow may have little resemblance to the markets of today

Research limitations/implications – The paper suggests that additional conceptual and methodological research is required in this area. Propositions are derived that will provide directions for future research. Practical implications – Firms need to better monitor their international environments to determine the type of strategy that they need to follow. The proposed strategies are – brick and click strategies, digitization, disintermediation, buying groups and alternative infrastructure, firm driven e-marketing strategies, and corporate exchanges

Originality/value – This paper is the first attempt to examine the relationship between a country’s infrastructure, marketing institutions and the appropriate e-marketing strategies


Keywords: International marketing Electronic commerce
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازرگانی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید