دانلود پایان نامه مدیریت بیمه با عنوان بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش

در این بخش از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) پایان نامه مدیریت بیمه با عنوان بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش به صورت فایل Word برای دانلود رایگان ارائه شده است.
قیمت : رایگان
شناسه محصول : 2003211
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار: 2011
تعداد صفحات انگليسي : 109
نوع فایل های ضمیمه : Word
حجم فایل : 570 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان انگليسي : پایان نامه مدیریت بیمه با عنوان بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش

چکیده

پایان نامه مدیریت بیمه با عنوان بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش

در این بخش از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) پایان نامه مدیریت بیمه با عنوان بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش به صورت فایل Word برای دانلود رایگان ارائه شده است.

موضوع  تحقیق  تحت عنوان "  اثر شیوه های مؤثر تبلیغات   تجاری بر رشد فروش  بیمه های زندگی در ایران" مطرح گردید و براساس آن حدسیات نگارنده بعنوان فرضیه های تحقیق تبیین شد . این تحقیق در پنج فصل  تدوین شد که در فصل اول  کلیات تحقیق  بیان گردید و واژه های کلیدی تحقیق مورد تعریف و تفضیل قرار گرفت و در فصل دوم مبانی نظری و تئوریک تحقیق که از سه گفتار خدمات , مبانی نظری  بیمه های زندگی و تبلیغات تشکیل شده است ,  بحث شد . در فصل سوم تحقیق ابتدا اسناد ومدارک  موجود  جمع آوری شده و مورد بررسی قرار گرفت تا روند رشد این رشته بیمه ای بدست می آید . و سپس با طرح پرسشنامه نظرات جامعه نمونه جمع آوری شده طبقه بندی شد تا در فصل بعد بتوان از آنها استفاده های آماری نمود .

 در فصل چهارم تحقیق ابتدا از روش های آماری تحقیق که شامل برآورد فاصله اطمینان تقریبی برای نسبت جامعه و همین طور آزمون فرضیه نسبت ها بود بحث شد و  سپس تک تک  فرضیه ها با روش های مزبور مورد آزمون قرار گرفت فرضیه های 1 تا 3 مورد قبول و فرضیه های 4 تا 6 رد شدند.

  فصل اول : کلیات تحقیق

عنوان

مقدمه

بیان اصلی تحقیق

تبیین موضوع و مساله

اهداف تحقیق

فرضیه ها  

متغیرهای تحقیق 

نوع,روش وقلمرو تحقیق 

روش جمع آوری وتجزیه و تحلیل اطلاعات 

ضرورت انجام تحقیق

تعریف واژه های تحقیق

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

گفتار اول:خدمات 

طبقه بندی انواع خدمات

ویژگیهای امور خدماتی

گفتار دوم:

تاریخچه وسوابق مساله تحقیق

اصول حاکم بر بیمه های بازرگانی

تقسیم بندی انواع بیمه

گفتار سوم:   

تبلیغات و آگهی ها

تبلیغات بازرگانی

اهداف تبلیغات بازرگانی

اصول تبلیغات        

شرایط اثربخشی تبلیغات

اثرات اجتماعی و اقتصادی تبلیغات

مراحل بوجود آمدن ارتباطات موثر 

مزایای تبلیغات  

بازاریابی بیمه های زندگی 

مکعب بازار 

عوامل تشکیل دهنده بازار 

بازار آگاه و ناآگاه 

قابلیت جذب بازار  

اهداف بازاریابی  

تحقیق و بررسی در بازار بیمه زندگی 

بررسی و اندازه گیری اولویت مصرف کنندگان 

شیوه های تماس

پوشه های تبلیغاتی و اطلاعاتی

فرم پیشنهادی 

فصل سوم:

روش جمع آوری اطلاعات

مقدمه    

بررسی اسناد و مدارک 

تحولات بیمه های زندگی در سال 1372

تحولات بیمه های زندگی در سال 1373 

تحولات بیمه های زندگی در سال 1374   

تحولات بیمه های زندگی در سال 1375    

تحولات بیمه های زندگی در سال 1376 

روش بررسی میدانی      

اطلاعات جمع آوری شده از طریق پرسش نامه   

بررسی فرضیه ها با اطلاعات پرسش نامه ها       

فرضیه 1)     

فرضیه 2,3,4,5 )  

فرضیه 6)  

فصل چهارم:

روش های آماری و تجزیه و تحلیل اطلاعات

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه 

بررسی فرضیه های تحقیق بر اساس روش های آماری

استدلال فرضیه 1)  

استدلال فرضیه 2)   

استدلال فرضیه 3)   

استدلال فرضیه 4)   

استدلال فرضیه 5)   

استدلال فرضیه 6)   

خلاصه نتایج آزمون فرضیه های تحقیق 

فصل پنجم:

خلاصه تحقیق,نتیجه گیری,پیشنهادات

گفتار اول:

خلاصه تحقیق      

نتیجه گیری      

پیشنهادات    

 پیوست شماره1)

پرسش نامه    

پیوست شماره2)

واژه نامه    

منابع و ماخذ

Keywords: دانلود پایان نامه مدیریت بیمه پایان نامه مدیریت بیمه
این برای گرایش های: مدیریت بیمه، کاربرد دارد. [ برچسب: ]